Dieta ketonowa: słodycze, które możesz jeść bez przerywania diety

Dieta ketonowa: słodycze, które możesz jeść bez przerywania diety

Przejście na dietę ketogeniczną może być po prostu koszmarem słodyczy, ponieważ ta dieta polega na jedzeniu żywności o niskiej zawartości węglowodanów i dużej zawartości tłuszczu.

Ta dieta jest preferowana przez wielu, ponieważ może pomóc im pozbyć się tłuszczu z brzucha, który jest najtrudniejszy do pozbycia się.

Zdaniem ekspertów w dziedzinie zdrowia ograniczenie cukru to jeden z najszybszych sposobów na odchudzanie.

Jednak nie jest łatwo pozostać wiernym zdrowszemu stylowi życia, a czasami po prostu potrzebujesz motywacji, aby go kontynuować.

Dlatego wielu wybiera wygodną żywność, która często nie jest zdrowa i często jest słodka.

Ale rozpacz nie dlatego, że istnieją słodkie potrawy, które nadal możesz przekąsić, oczywiście w umiarkowanych ilościach, pozostając wiernym diecie ketonowej.

Ciemne czekoladki to takie, które możesz zjeść, ale musisz upewnić się, że zawierają co najmniej 70% suchej masy kakaowej.

Możesz też upiec ketogeniczne kule energetyczne przy użyciu proszku kakaowego. Jednym z przepisów na kulki energetyczne do wypróbowania jest masło orzechowe solone w czekoladzie, zgodnie z sugestią.

Możesz nawet uczynić to regularnym dodatkiem do swojej diety ketonowej, ponieważ zawiera wysoką zawartość tłuszczu i białka.

Według badań, jedzenie masła orzechowego może spowodować zrzucenie kilogramów.

Koktajle to słodkie napoje, które można również spożywać na diecie ketonowej. Po prostu upewnij się, że składniki, których używasz, są zgodne z dietą ketonową, taką jak awokado, kokos, jagody, cytryna i limonka. Możesz również dodać ekstrakt waniliowy, cynamon lub kakao, aby uzyskać dodatkową słodycz.

Co więcej, koktajle sprawią, że poczujesz się dłużej najedzony, a tym samym zmniejszysz ilość przyjmowanych pokarmów.

Możesz też chrupać owoce, jeśli koktajle nie przypadną Ci do gustu. Spożycie pół szklanki jeżyn i malin to tylko cztery gramy cukru.

Możesz również upiec budyń chia, który jest bogaty w białko i błonnik, dzięki czemu dobrze pasuje do diety ketonowej.

0

Brak komentarzy

No comments yet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *